Întrebări frecvente referitoare la transferul de bani
Da! Fonmoney este un serviciu sigur și de încredere. Fonmoney este licențiat ca instituție de plată și este reglementat de către Autoritatea de Conduită Financiară din Marea Britanie. Asta înseamnă că atât banii dvs. cât și datele dvs. personale sunt în siguranță deplină. Transferurile de bani vă sunt 100% garantate.
Pe pagina noastră găsiți toate țările în care serviciul de transfer de bani și cel de reîncărcare online prepay este disponibil.
Cu contul dumneavoastră în euro, puteți trimite bani în siguranță și ușor cu Fonmoney, dacă locuiți în UE, Elveția, Marea Britanie sau Mexic. Un transfer de bani din Liechtenstein, Islanda și Norvegia
Cu Fonmoney nu pot fi efectuate transferuri de bani în numerar. Alături de noi puteți transfera bani direct din contul dvs. sau plătind cu cardul de credit.
În anumite țări este posibil, însă în România nu. În România beneficiarul poate primi banii doar în contul său bancar deschis în lei.
Fonmoney nu este o bancă, însă acționăm la fel de sigur și rapid precum o bancă. Serviciul Fonmoney este licențiat ca și furnizor de plăți de către Autoritatea de Conduită Financiară (Licența numărul: 722528) prin care care garantăm siguranța banilor, datelor și tranzacțiilor dvs.
Cum puteți vedea și în pașii de mai jos, transferul de bani cu Fonmoney este simplu și rapid de efectuat:
1. Introduceți suma pe care doriți să o trimiteți.
2. Introduceți IBAN-ul și numele beneficiarului.
3. Logați-vă în contul dvs.
4. În funcție de suma trimisă va trebui să urmați un scurt proces de identificare a identității.
5. Plătiți tranzacția. Puteți plăti prin cardul de credit sau prin serviciul SOFORT Überweisung. Ca alternativă vă mai propunem să efectuați transferul direct în contul nostru bancar. Îndată ce banii au ajuns în cont, putem să finisăm tranzacția dvs.
Odată ce tranzacția a fost plătită, începem procesarea acesteia. Vă ținem la curent cu status-ul tranzacției pe e-mail.
1. Introduceți suma pe care doriți să o trimiteți.
2. Introduceți IBAN-ul și numele beneficiarului.
3. Logați-vă în contul dvs.
4. În funcție de suma trimisă va trebui să urmați un scurt proces de identificare a identității.
5. Plătiți tranzacția. Puteți plăti prin cardul de credit sau prin serviciul SOFORT Überweisung. Ca alternativă vă mai propunem să efectuați transferul direct în contul nostru bancar. Îndată ce banii au ajuns în cont, putem să finisăm tranzacția dvs.
Odată ce tranzacția a fost plătită, începem procesarea acesteia. Vă ținem la curent cu status-ul tranzacției pe e-mail.
Prin Fonmoney puteți trimite bani online într-un cont bancar în diferite țări. Pentru a face un transfer de bani aveți nevoie doar de IBAN-ul destinatarului și de numele și de prenumele său. Legal suntem nevoiți să cerem anumite informații personale. În acest caz va trebui să verificăm pașaportul dvs. (sau un act asemănător) sau factura de utilități, care conține și adresa dvs. Este important să știți că această verificare are loc o singură dată. Apoi veți putea transfera bani foarte simplu și rapid.
De obicei, banii ajung în contul destinatarului 1-2 zile lucrătoare.
ATENȚIE! Dacă faceți un transfer de bani la sfârșit de săptămână sau într-o zi de sărbătoare legală, tranzacția dvs. va fi procesată cel târziu în următoarea zi lucrătoare.
Scopul nostru este să vă oferim mereu prețuri avantajoase și cele mai bune cursuri valutare. Cu Fonmoney evitați comosioanele mari ale băncilor și puteți economisi cu până la 80%.
La Fonmoney nu există taxe ascunse! Odată ce ați introdus suma pe care vreți să o trimiteți, veți vedea și cât aveți de plătit.
Scopul nostru este să oferim tuturor, în special celor care locuiesc în străinătate sau oamenilor de afaceri posibilitatea de a transfera bani internațional avantajos, simplu și rapid.
La Fonmoney puteți economisi până la 90% așa încât îi puteți sprijini financiar pe cei dragi sigur, comod și ieftin. În comparație cu alte instituții financiare, serviciul Fonmoney este disponibil doar online. Astfel, prin lipsa agențiilor și a personalului ne permitem să economisim costuri subtanțiale, în final putând să vă oferim acest serviciu avantajos.
Cu Fonmoney puteți trimite bani spre orice bancă din țara în care se află beneficiarul. (Transferul de bani se face în moneda locală din țara destinatarului).
Serviciul Fonmoney este un serviciu online ce poate fi utilizat oricând.
Dacă transferul de bani est efectuat la sfârșit de săptămână sau într-o zi de sărbătoare legală, tranzacția va fi procesată cel târziu în următoarea zi lucrătoare.
Cursul valutar actual îl puteți verifica oricând pe pagina noastră.
Selectați țara spre care doriți să trimiteți banii și alegeți opțiunea "Transfer de bani online într-un cont bancar". Apoi vi se va afișa cursul valutar actual pentru țara respectivă.
La transferul de bani online vă oferim trei modalități de plată:
- cardul de credit (Visa, Mastercard sau Maestro)
- SOFORT Banking (Momentan, plata prin SOFORT Banking este posibilă dacă emițătorul are contul deschis în una din următoarele țări: Austria, Belgia, Germania, Olanda sau Polonia).
-Transfer bancar în contul nostru.
*Plata cu cardul Maestro depinde de banca emitentă.
- cardul de credit (Visa, Mastercard sau Maestro)
- SOFORT Banking (Momentan, plata prin SOFORT Banking este posibilă dacă emițătorul are contul deschis în una din următoarele țări: Austria, Belgia, Germania, Olanda sau Polonia).
-Transfer bancar în contul nostru.
*Plata cu cardul Maestro depinde de banca emitentă.
Pentru a face un transfer bancar dintr-un cont în altul, vă punem la dispozițe opțiunea de plată prin ''SOFORT Überweisung''. Trebuie doar să completați datele dvs. de Online Banking și apoi să continuați procesul de plată.
Puteți la fel să efectuați un transfer bancar către Fonmoney. Vom avea grijă ca banii Dvs. să ajungă cât mai curând la destinație.
Dacă v-ați decis pentru această opțiune, în procesul de transferare a banilor intervine încă o etapă. Trebuie doar să aveți grijă ca banii să ajungă în contul bancar al Fonmoney, pentru ca noi să putem să-i transmitem mai departe.
La final veți putea vedea tranzacția detaliată. Acolo puteți vedea detaliile transferului, un număr de referință, precum și contactele bancare Fonmoney. Mai departe trebuie să tranferați banii pe contul bancar afișat și să indicați numărul de referință. În momentul când banii vor fi ajunși în cont, vom transfera banii la destinație. Toate datele le primiți la fel și pe E-Mail.
Puteți vedea numărul de referință pentru tranzacție prin transfer bancar în ultimul pas al creării tranzacției. De asemenea, veți primi toate aceste date într-un e-mail. Numărul de referință este important pentru a vă putea atribui plata rapid și ușor. Numărul arată astfel: 2345678.
Vă rugăm să contactați serviciul clientelă. Vă ajutăm cu plăcere mai departe și vă trimitem din nou numărul de referință.
Fonmoney salvează datele pentru tranzacție doar 3 zile lucrătoare.
Sunt doar costurile pentru un transfer SEPA reținute de către banca Dvs.
Codul 3D secure este o tehnologie antifraudă dezvoltată de VISA și Mastercard menită să le ofere clienților un grad maxim de securitate la plățile online.
Dacă dețineți un card Visa sau MasterCard puteți contacta oricând banca emitentă pentru înrolarea la codul 3D secure. În funcție de țara și banca dvs. veți primi diferite instrucțiuni pentru activarea acestui sistem de securitate. În unele cazuri primiți direct o parolă de la bancă pe care puteți apoi să o schimbați în una personalizată sau la fiecare tranzacție veți primi un sms pe telefon cu parola 3D secure.
Dacă dețineți un card Visa sau MasterCard puteți contacta oricând banca emitentă pentru înrolarea la codul 3D secure. În funcție de țara și banca dvs. veți primi diferite instrucțiuni pentru activarea acestui sistem de securitate. În unele cazuri primiți direct o parolă de la bancă pe care puteți apoi să o schimbați în una personalizată sau la fiecare tranzacție veți primi un sms pe telefon cu parola 3D secure.
Codul CVC este codul de verificare ale cardurilor MasterCard (card verification code), iar codul CVV (card verification value) este valoarea codului de verificare al cardului. Este format din 3 cifre și este inscrpționat pe spatele cardului.
Da, datele și informațiile dvs. sunt în siguranță. Pagina noastră web deține un certificat SSL, care criptează datele, împiedicându-le să ajungă pe mâinile greșite. Totodată, infomațiile dvs. vor fi utilizate doar în scopul verificării identității dvs. pentru finalizarea transferurilor de bani.
Mai multe informații găsiți în Termenii și Condițiile noastre.
Toate datele dvs. sunt tratate în confidențialitate și în siguranță deplină și sunt utilizate doar în scopul efectuării transferurilor de bani. Pentru a citi mai multe de Politica datelor, vă rugăm verificați Politica de utilizare a Cookie-urilor.
Odată ce Fonmoney a trimis banii spre contul destinatarului, veți primi un e-mail. Statusul actual al tranzacției poate fi urmărit oricând din contul dvs. Fonmoney.
Nu, din păcate această opțiune nu este disponibilă momentan.
La nivel european, în funcție de țara beneficiarului există anumite limite impuse de către regulatorii financiari.
Pentru a vă înregistra la Fonmoney faceți click pe butonul "Înregistrare" din bara de sus a paginii noastre web. Vă puteți loga prin adresa dvs. de e-mail sau prin contul Facebook. Datele dvs. sunt în siguranță!
ATENȚIE! Este necesar ca datele introduse să corespundă cu datele dvs. personale.
Vă rugăm ca atunci când vă înregistrați să introduceți datele dvs. reale, în special dacă doriți să efectuați un transfer de bani. (Apelative, porecle sau doar inițale nu vor fi acceptate pentru transferurile bancare). De aceea este necesar ca datele introduse să fie reale și să corespundă cu cele din cartea dvs. de identitate. Doar așa datele dvs. vor putea fi verificate rapid și banii vor ajunge la timp în contul beneficiarului.
Fonmoney este regulat de către FCA (Autoritatea de Conduită Financiară), având astfel cele mai înalte standarde de securitate. Pentru a respecta legile și reglementările impuse de către FCA, suntem obligați să vă cerem anumite informații personale și să vă verificăm identitatea în anumite cazuri, precum cele de mai jos:
- (Beneficiar-) Reglementări specifice țării
- Dacă transferul dvs. depășește o anumită limită
- Dacă faceți des transferuri de bani
Pentru a putea face un transfer de bani (în funcție de suma trimisă) trebuie să vă verificăm identitatea. În acest caz vă rugăm să utilizați programul de verificare oferit de partenerul nostru.
Odată ce verificare s-a realizat cu succes puteți continua cu transferul de bani. Mai rămâne doar să efectuați plata, iar apoi de restul ne ocupăm noi.
- (Beneficiar-) Reglementări specifice țării
- Dacă transferul dvs. depășește o anumită limită
- Dacă faceți des transferuri de bani
Pentru a putea face un transfer de bani (în funcție de suma trimisă) trebuie să vă verificăm identitatea. În acest caz vă rugăm să utilizați programul de verificare oferit de partenerul nostru.
Odată ce verificare s-a realizat cu succes puteți continua cu transferul de bani. Mai rămâne doar să efectuați plata, iar apoi de restul ne ocupăm noi.
În funcție de suma transferată, trebuie să vă verificăm datele personale. Această verificare are loc doar o singură dată.
Se poate întâmpla ca în cazuri excepționale să fie nevoie să vă cerem furnizarea unor documente adiționale.
Sunteți gata să faceți un transfer de bani cu Fonmoney? Noi da, trebuie doar să vă cunoaștem puțin mai bine. În funcție de suma de bani transferată, conform regulamentului impus de către FCA și ale Băncii din Spania (Banco de Spania) trebuie să vă verificăm identitatea utilizând documentele dvs. Trebuie să ne asigurăm că vă înregistrați cu numele dumneavoasträ complet, conform datelor din pașaport, data nașterii și adresa înregistrată. Toți clienții trebuie să se identifice atât cu actul de identitate valabil cu fotografie (pașaport, carte de identitate, permis de conducere), cât și cu un selfie. În unele cazuri, este posibil să avem nevoie și de o copie a unei facturi de la dvs. Adresa dvs. de domiciliu trebuie să fie vizibilă pe această factură, astfel încât să vă putem accepta tranzacția. ATENTIE! Nu sunt acceptate cărți de identitate de hârtie (italiană, greacă etc.).
Odată ce ați început transferul de bani, veți absolvi procesul de transfer pas cu pas, în cadrul căruia, sistemul vă va solicita anumite documente. Vă rugăm să încărcați aceste documente, pentru a vă putea verifica identitatea și a continua cu tranzacția.
Pentru ca verificarea identității să aibă loc fără niciun fel de probleme vă rugăm atașați documentele dvs. într-un format PNG, JPG sau PDF, cu o lățime mai mare de 800 px.
Luați în considerare faptul că documentele trebuie să fie clare, așa încât informația să fie ușor citibilă.
Dacă doriți să trimiteți bani în străinătate este nevoie să ne indicați câteva date personale.
De exemplu adresa dvs. Vă rugăm luați în considerare că adresa introdusă trebuie să fie cea actuală (Adresa unde locuiți momentan în străinătate).
Procesul de verificare prin partenerul nostru Hooyu poate dura între 10-15 minute. Înainte de a începe procesul de verificare vă rugăm să vă asigurați că aveți la îndemână documentele necesare. De exemplu cartea dvs. de identitate, pașaport sau permis de conducere în format .JPEG, .PNG sau .PDF. Aceste fotografii trebuie să fie clare și să fie cuprinse în totalitate, inclusiv margini.
Prin programul de verificare pus la dipsoziție de către noi și Hooyu puteți adăuga documentele necesare chiar și de pe telefonul dvs.
În cazul în care întâmpinați dificultăți la atașarea documentelor sau la verificarea identității, vă rugăm contactați echipa noastră de Serviciu Clienți la [email protected]. Vom face tot posibilul să aflăm de ce verificarea nu a putut fi finalizată.
Cu Fonmoney puteți trimite bani într-un cont de euro doar dacă țara spre care trimiteți banii are moneda locală euro.
În România de exemplu, moneda locală este LEI, prin urmare nu puteți trimite bani într-un cont de euro.
În România de exemplu, moneda locală este LEI, prin urmare nu puteți trimite bani într-un cont de euro.
Dacă ați scris codul IBAN greșit și plata tranzacției a fost deja efectuată, vă rugăm să contactați echipa noastră de Serviciu Clienți la adresa [email protected] cât de repede posibil.
În mod normal, odată ce ați realizat plata, începem imediat cu procesarea tranzacției dvs. pentru ca banii să ajungă în cel mai scurt timp în contul destinatarului. De accea este extrem de IMPORTANT să ne contactați. Poate mai avem încă timp să vă anulăm tranzacția.
În mod normal, odată ce ați realizat plata, începem imediat cu procesarea tranzacției dvs. pentru ca banii să ajungă în cel mai scurt timp în contul destinatarului. De accea este extrem de IMPORTANT să ne contactați. Poate mai avem încă timp să vă anulăm tranzacția.
Da, puteți face asta logându-vă pe pagina noastră web în contul dvs. de utilizator unde puteți vedea istoricul tuturor tranzacțiilor dvs.
Pentru a repeta o tranzacție, selectați transferul de bani deja efectuat și să apăsați butonul "Retrimite". Veți fi redirecționat la secțiunea de efectuare a plății fără să mai trebuiască să introduceți datele beneficiarului.
Pentru a repeta o tranzacție, selectați transferul de bani deja efectuat și să apăsați butonul "Retrimite". Veți fi redirecționat la secțiunea de efectuare a plății fără să mai trebuiască să introduceți datele beneficiarului.
Nu, pentru a face un transfer de bani nu este necesar să folosiți telefonul mobil sau tableta dvs. Dacă doriți totuși să folosiți unul din aceste dispozitive, puteți face asta fără probleme. Pagina noastră este optimizată și pentru dispozitivele mobile, așa încât să puteți trimite bani online ușor și rapid.
Da, bineînțeles. Cu Fonmoney puteți trimite bani online chiar și de pe telefonul mobil sau de pe tableta dvs. Pagina noastră este optimizată și pentru dispozitivele mobile, așa încât să puteți trimite bani online ușor, sigur și rapid.
Toate tranzacțiile le puteți găsi în contul dvs. mai exact la secțiunea "Tranzacțiile mele".
Dacă aveți întrebări suplimentare sau considerați că vă putem ajuta și cu alte informații, ne puteți contacta oricând șa adresa [email protected]. Vă ajutăm cu plăcere.
Dacă aveți întrebări suplimentare sau considerați că vă putem ajuta și cu alte informații, ne puteți contacta oricând șa adresa [email protected]. Vă ajutăm cu plăcere.
Statusul tranzacțiilor dvs. poate fi verificat oricând din contul dvs. Trebuie doar să vă logați și apoi să accesați secțiunea "Tranzacțiile mele".
Există diferite motive pentru care un transfer de bani este respins.
Bineînțeles, motivele diferă de la tranzacție la tranzacție. În cazul în care transferul dvs. de bani nu poate fi finalizat sau este respins, vom lua legătura cu dvs. pentru a vă informa de acest lucru și pentru a vă da detaliile necesare.
Bineînțeles, pentru orice fel de întrebări sau nelămuri ne puteți contacta oricând la adresa [email protected]
Bineînțeles, pentru orice fel de întrebări sau nelămuri ne puteți contacta oricând la adresa [email protected]
Pentru orice fel de informații puteți contacta echipa noastră de Serviciu Clienți la [email protected]. Vă stăm cu drag la dispoziție.
HooYu și SignD sunt companiile noastre partenere. Ele ne permit să verificăm documentele.
Mai multe detalii despre parteneriatul nostru cu HooYu pot fi găsite în article.
Mai multe detalii despre parteneriatul nostru cu HooYu pot fi găsite în article.
IBAN este termenul prescurtat pentru "International Bank Account Number" (Numărul de cont bancar internațional) și este folosit la nivel internațional. Acesta permite identificarea țării în care este deschis contul, a băncii, a contului bancar și a aparținătorului.
Transferul de bani cu Fonmoney vă aduce diverse beneficii:
- Trimiteți bani direct din EUR în valuta locală RON. Față de transferul SEPA unde transferul este posibil doar dintr-un cont în EUR în alt cont de EUR (urmând ca banca să facă conversia) cu Fonmoney evitați diferențele de bani ce pot apărea în momentul conversiei. - Cel mai bun curs valutar EUR-RON - Transfer de bani rapid: Banii dvs. ajung în contul destinatarului în maxim 2 zile lucrătoare - Comision extrem de mic
- Trimiteți bani direct din EUR în valuta locală RON. Față de transferul SEPA unde transferul este posibil doar dintr-un cont în EUR în alt cont de EUR (urmând ca banca să facă conversia) cu Fonmoney evitați diferențele de bani ce pot apărea în momentul conversiei. - Cel mai bun curs valutar EUR-RON - Transfer de bani rapid: Banii dvs. ajung în contul destinatarului în maxim 2 zile lucrătoare - Comision extrem de mic
SEPA (Zona unică de plăți în euro sau Single Euro Payments Area) este formatul pentru transfer bancar în EUR din țările aflate în Uniunea Europeană (UE) și din Zona Euro. Plățile SEPA au fost introduse cu scopul de a facilita transferurile interbancare, atât din punctul de vedere al duratei de transfer cât și din punctl de vedere al costurilor.
- Statele membre SEPA din zona EURO: Austria, Belgia, Cipru, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania.
Înregistrându-vă la Fonmoney veți avea diferite beneficii:
- Veți fi informați din timp de promoțiile și noutățile produselor noastre. - Puteți verifica oricând statusul transferurilor dvs. - Puteți retrimite transferurile deja efectuate fără să mai trebuiască să mai introduceți toate datele.
- Veți fi informați din timp de promoțiile și noutățile produselor noastre. - Puteți verifica oricând statusul transferurilor dvs. - Puteți retrimite transferurile deja efectuate fără să mai trebuiască să mai introduceți toate datele.
La Fonmoney vă puteți înregistra oricând gratuit.
Bineînțeles, datele dvs. pot fi editate oricând.
Trebuie doar să vă logați în contul dvs. și să selectați opțiunea ""Setări"". După ce v-ați actualizat datele nu uitați să apăsați ""Salvați"".
Trebuie doar să vă logați în contul dvs. și să selectați opțiunea ""Setări"". După ce v-ați actualizat datele nu uitați să apăsați ""Salvați"".
Dacă v-ați uitat parola vă rugăm accesați pagina noastră web și apăsați butonul de "Logare". Apoi faceți click pe mesajul "Ați uitat parola?". În decurs de câteva secunde veți primi un e-mail cu un link de resetare al parolei.
Ne pare rău că doriți să vă ștergeți contul de pe Fonmoney. Bineînțeles că vă respectăm decizia și sperăm să vă păstrăm în continuare ca client. Din motive legale, suntem obligați să păstrăm conturile clienților timp de cel puțin 5 ani. Cu toate acestea, vă putem dezactiva contul. Pentru a vă dezactiva contul, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la [email protected].
Siguranța datelor este extrem de importantă pentru noi. De aceea și datele dvs. sunt stocate și utilizate cu grijă. Pentru a citi mai multe despre Confidențialitatea Datelor, vă rugăm verificați Politica de utilizare a cookie-urilor.