Politica de confidențialitate

Privacy and cookies UK | Privacy and cookies EEA | Privacy and cookies Chile | Privacy and cookies US


1 Informații de Bază

1.1 Despre companie

Mi Envío Entidad de Pago, S.L. (denumită în continuare "Mi Envío") este o filială spaniolă a grupului Transpaygo, a cărui societate mamă este Transpaygo Limited (denumită în continuare "Transpaygo").

Serviciul financiar este furnizat de Mi Envío, înregistrată la Banca Spaniei cu numărul de referință 6926, ca instituție financiară spaniolă autorizată să desfășoare activități de servicii de plată în calitate de instituție de plată autorizată în conformitate cu Regulamentul privind serviciile de plată și să furnizeze servicii în întreg Spațiul Economic European (denumit în continuare "SEE").

Serviciul tehnic este furnizat de Fonmoney GmbH (denumită în continuare "Fonmoney"), care este filiala austriacă a grupului Transpaygo și care furnizează domeniile Fonmoney. Domeniile Fonmoney sunt utilizate pentru a furniza Serviciile noastre.

Pentru mai multe informații despre Transpaygo Group, vă rugăm să consultaț Termeni și condiții

1.2 Despre politica de confidențialitate

Prezenta Politică de confidențialitate reglementează prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de către Utilizator prin intermediul site-ului www.fonmoney.com (denumit în continuare "Site-ul") care este pus la dispoziția utilizatorilor de internet.

Prezenta politică face parte integrantă din Termeni și condiții și va fi accesibilă în orice moment de pe site-ul web.

În cazul în care modificăm modul în care gestionăm datele dvs. personale, vom actualiza această politică. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale practicilor noastre și de a actualiza această politică (sau orice politică) în consecință în orice moment, așa că vă încurajăm să reveniți frecvent pentru actualizări sau modificări.

1.3 Despre operatorul și persoana împuternicită de către operator al datelor dumneavoastră cu caracter personal

Operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Mi Envío Entidad de Pago, S.L., în coresponsabilitate cu Transpaygo Limited, în calitate de societate-mamă a Grupului Transpaygo, în conformitate cu prevederile articolului 26 și următoarele din Regulamentul european privind protecția datelor.

Detalii privind operatorii de date:

  • Mi Envío: o societate spaniolă, cu numărul de identificare fiscală B-67412411 și sediul social în Avinguda de Francesc Cambó, 17, etaj 1 (08003 - Barcelona), înregistrată în mod corespunzător în Registrul Comerțului din Barcelona în volumul 46897, folio 161, pagina B534639 și prima înregistrare.
  • Transpaygo: o societate înregistrată în Anglia și Țara Galilor Companies House Reg. Nr. 8936601 și cu sediul social la c/o Keystone Law, 48 Chancery Lane, Londra WC2A 1JF, Regatul Unit.

În același timp, datele dvs. vor fi prelucrate de Fonmoney GmbH, în calitate de proprietar al site-ului web, care acționează în calitate de operator de date.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la date sau la drepturile dumneavoastră, ne puteți trimite un e-mail la adresa [email protected] și ne vom asigura că solicitarea dumneavoastră ajunge la departamentul corespunzător.

2 Ce Date cu Caracter Personal Folosim?

Datele cu caracter personal sau informațiile cu caracter personal înseamnă orice informații despre o persoană fizică identificată sau identificabilă.

În conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, datele cu caracter personal și informațiile pe care utilizatorul Site-ului (în continuare, "Utilizatorul") le furnizează atunci când completează orice formular electronic disponibil pe Site vor fi incluse într-o bază de date deținută de Mi Envío.

Pentru a utiliza serviciile noastre, este esențial ca utilizatorul să furnizeze o serie de date cu caracter personal. Datele pe care le colectăm despre Utilizator în timpul procesului de înregistrare - pentru a crea un profil de Utilizator pe Site - sunt:

  • Date cu caracter personal: numele și prenumele, cartea de identitate (data eliberării, autoritatea emitentă, numărul de identificare și data expirării), naționalitatea, adresa poștală și țara de reședință, data nașterii, sexul și imaginea sau fotografia în direct.
  • Detalii de contact: adresa de e-mail, adresa poștală și numărul de telefon.
  • Alte detalii personale: ocupația, relația cu beneficiarul etc.

Pentru a utiliza Serviciile noastre specifice și în funcție de serviciul contractat, vom solicita și prelucra date personale suplimentare (date bancare, mijlocul de plată utilizat, ultimele cifre ale numărului cardului de credit , instituția financiară, datele personale ale beneficiarului tranzacției, datele bancare ale beneficiarului etc.). Vă rugăm să rețineți că tipul de date solicitate poate varia în funcție de tipul de serviciu contractat, de țara din care intenționați să contractați serviciul, de țara în care intenționați să trimiteți bani etc.

În toate cazurile, pentru a respecta principiul minimizării datelor , vor fi solicitate doar datele strict necesare pentru a garanta furnizarea adecvată a serviciului.

În conformitate cu obligațiile noastre de prevenire a spălării banilor, trebuie să vă informăm că, în anumite circumstanțe, este posibil să ni se ceară informații și documente suplimentare de la utilizatorii noștri (de exemplu, dovada adresei poștale, dovada provenienței fondurilor, extrase de cont bancar etc.). Ceea ce este solicitat cu exactitate va depinde de caracteristicile tranzacției specifice.

Datele incluse în fiecare dintre formulare sunt voluntare, cu excepția celor care sunt obligatorii (indicate ca fiind obligatorii). Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care aceste date obligatorii nu sunt furnizate, nu va fi posibil să se proceseze cererea utilizatorului sau să se furnizeze serviciul solicitat. Utilizatorul declară pe propria răspundere că datele furnizate către Mi Envío sunt adevărate, corecte și îi aparțin. Orice declarație falsă sau inexactă care ar putea apărea ca urmare a informațiilor și datelor furnizate, precum și orice prejudiciu pe care aceste informații îl pot cauza, va fi responsabilitatea Utilizatorului. Utilizatorii care furnizează informații false pot fi excluși de la serviciile site-ului web.

2.1 Informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră:

Datele serverului: Pentru a facilita serviciul, browserul dvs. de internet ne transmite diverse forme de date prin intermediul unor furnizori terți (așa-numitele fișiere jurnal de server). Aceste fișiere de date care sunt înregistrate includ:

  • Completări ale browserului și limba
  • Data și ora de acces
  • Adresa dumneavoastră de protocol Internet (IP)
  • Detalii despre tranzacțiile pe care le efectuați atunci când utilizați Serviciile noastre, inclusiv locația geografică din care provine tranzacția.

Aceste date sunt anonimizate și stocate separat de datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat. Nu este posibil să se tragă nicio concluzie cu privire la o anumită persoană. Datele sunt analizate în scopuri statistice pentru a optimiza site-ul nostru web și ofertele noastre.

3 Care Este Legalitatea și Scopul Prelucrării?

3.1 Legalitatea prelucrării

Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal numai atunci când legea ne permite acest lucru.

Legalitatea pe care ne bazăm prelucrarea datelor dvs. personale este:

  • Pentru a respecta obligațiile contractuale care decurg din contractul încheiat cu utilizatorul.
  • Atunci când utilizatorul și-a dat consimțământul expres, dacă este necesar.
  • În cazul în care prelucrarea este necesară pentru interesele noastre legitime (sau ale unei terțe părți), iar interesele și drepturile dumneavoastră fundamentale nu prevalează asupra acestor interese.
  • În cazul în care prelucrarea este necesară pentru a respecta obligațiile legale și de reglementare la care suntem supuși.
  • În cazul în care prelucrarea este necesară pentru a proteja interesele vitale ale utilizatorului, ale noastre sau ale oricărei alte persoane fizice.

3.2 Scopul prelucrării

Scopul prelucrării acestor date cu caracter personal este de a crea un profil de utilizator pe site-ul web deținut de clientul respectiv, astfel încât acesta să poată utiliza serviciile noastre și de a procesa cererea utilizatorului în timp util.

Datele solicitate și prelucrarea specifică a acestora vor varia în funcție de serviciul solicitat de utilizator. În funcție de natura serviciului contractat, scopul prelucrării va fi acela de a trimite banii solicitați, de a reîncărca un dispozitiv mobil (TopUp) și, în general, de a furniza serviciile contractate în mod expres de către client prin intermediul Site-ului.

În plus, datele personale și de contact ale utilizatorilor sunt necesare în scopuri de servicii pentru clienți, inclusiv pentru a răspunde la solicitări de informații sau reclamații. Acest lucru poate necesita utilizarea anumitor informații legate de motivul solicitării (cum ar fi statutul unei tranzacții, o problemă tehnică, o întrebare/reclamație privind un produs sau întrebări generale etc.). Informațiile furnizate de utilizator vor fi stocate în scopul procesării solicitării. Datele nu vor fi transmise unor terțe părți. Datele colectate în acest mod nu vor fi comparate cu datele care pot fi colectate de către alte componente ale site-ului nostru.

Datele dumneavoastră de contact vor fi, de asemenea, utilizate pentru a vă furniza informații și conținuturi relevante suplimentare prin intermediul buletinului nostru informativ, cu condiția să vă fi abonat în mod expres la acesta. Pentru a primi buletinul nostru informativ, aveți nevoie de o adresă de e-mail validă. Vom verifica adresa de e-mail pe care ați introdus-o pentru a ne asigura că sunteți într-adevăr proprietarul adresei de e-mail furnizate sau că proprietarul este autorizat să primească buletinul informativ. Atunci când vă înregistrați pentru a primi buletinul nostru informativ, vom salva adresa dumneavoastră IP, precum și data și ora înregistrării. Datele colectate în acest mod sunt utilizate în software-ul nostru de creare a conținutului în scopul creării, distribuirii și analizării eficienței buletinului nostru informativ. Acestea nu sunt transmise către alte părți terțe. De asemenea, datele colectate în acest mod nu sunt comparate cu datele care pot fi colectate de alte componente ale site-ului nostru web. Vă puteți dezabona de la acest buletin informativ în orice moment. Veți găsi detalii în acest sens în e-mailul de confirmare și în fiecare buletin informativ în parte.

De asemenea, acestea vor fi prelucrate, în cele din urmă, pentru a îmbunătăți utilizarea site-ului web.

În cele din urmă, avem nevoie să prelucrăm datele dvs. personale, în conformitate cu interesele noastre și ale dvs. legitime, pentru a ne proteja clienții și compania de orice tentativă de acțiuni frauduloase împotriva platformei, a utilizatorilor și/sau a companiei noastre.

4. Divulgarea Datelor Dumneavoastră cu Caracter Personal

În plus față de entitățile sau filialele Transpaygo Group, împărtășim datele dvs. personale cu următoarele tipuri de organizații terțe:

  • Furnizori de servicii. Acestea sunt companii externe pe care le folosim pentru a ne ajuta să ne desfășurăm activitatea (cum ar fi furnizorii de servicii KYC, procesarea plăților, detectarea fraudelor și verificarea identității, operațiunile site-ului web etc.). Furnizorii de servicii și personalul selectat al acestora pot accesa și utiliza datele dvs. cu caracter personal în numele nostru doar pentru sarcinile specifice pe care li s-a cerut să le îndeplinească, în conformitate cu instrucțiunile noastre. Aceștia sunt obligați să vă protejeze datele dvs. personale și să le utilizeze numai pentru serviciul specific solicitat. În cazul în care legislația aplicabilă permite acest lucru, ne puteți solicita o listă a furnizorilor care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal.
  • Organismele de supraveghere.În calitate de entitate reglementată de Banca Spaniei, dacă ni se solicită în mod expres, putem furniza datele dvs. personale anumitor organisme de supraveghere atunci când ni se solicită acest lucru (Banca Spaniei, SEPBLAC, FCA etc.).

În calitate de entitate reglementată, este posibil să colectăm informații personale în anumite situații, cum ar fi:

  • Pentru a respecta obligațiile legale în cazul în care autoritățile de reglementare și organismele publice solicită informații suplimentare despre activitatea noastră, serviciile noastre sau chiar despre anumite operațiuni.
  • În sprijinul măsurilor antifraudă, anticriminalitate sau al altor măsuri de apărare luate de autoritățile publice, dar și de instituțiile financiare etc.
  • În cazul unei hotărâri judecătorești
  • În cazul achiziției totale sau parțiale a societății sau a activelor acesteia
  • În cazul evaluării riscurilor financiare sau comerciale, datele pot fi transmise unor furnizori speciali
  • Soluționarea datoriilor

5 Cât Timp Vom Păstra Datele Dumneavoastră Personale?

Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru perioada necesară pentru a asigura furnizarea corespunzătoare a serviciului contractat.

După expirarea acestei perioade, datele vor fi anonimizate, în conformitate cu prevederile reglementărilor privind protecția datelor și cu restul reglementărilor aplicabile, ceea ce implică blocarea acestora, fiind disponibile doar la cererea judecătorilor și instanțelor, a Ministerului Public sau a administrațiilor publice competente, pe durata perioadei de prescripție a acțiunilor care pot decurge din acestea, pentru a fi ulterior eliminate.

În general, datele cu caracter personal furnizate vor fi păstrate pentru perioada minimă necesară pentru a răspunde solicitării utilizatorului și pentru a îndeplini cerințele autorităților de reglementare relevante.

6 Drepturile Utilizatorilor

Drepturile tuturor Utilizatorilor noștri, ale succesorilor, reprezentanților și/sau împuterniciților acestora în ceea ce privește protecția datelor sunt cele prevăzute și conferite legal de reglementările privind protecția datelor. În special:

  • Dreptul de acces: aveți dreptul de a afla ce tip de date prelucrăm și care sunt caracteristicile prelucrării pe care o efectuăm.
  • Dreptul de rectificare: puteți solicita modificarea datelor dumneavoastră în cazul în care acestea sunt inexacte sau neadevărate.
  • Dreptul la portabilitate: puteți obține o copie a datelor prelucrate într-un format interoperabil.
  • Dreptul de a restricționa: Aveți dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră în cazurile prevăzute de lege.
  • Dreptul de ștergere: puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră atunci când prelucrarea sau păstrarea acestora nu mai este necesară.
  • Dreptul de opoziție: puteți solicita încetarea trimiterii de comunicări comerciale în condițiile indicate mai sus.
  • Dreptul de a revoca consimțământul dat, cu condiția să nu fi fost formulate cereri, în cazul în care au fost formulate cereri, datele vor fi păstrate în conformitate cu cerințele de reglementare menționate.

În orice moment, utilizatorii care au furnizat date cu caracter personal către Mi Envío prin intermediul site-ului web își pot exercita drepturile privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal prin trimiterea unei cereri scrise și semnate la adresa [email protected] sau prin poștă la adresa indicată în titlul acestui document. Cererea trebuie să indice numele și prenumele Utilizatorului, adresa în scopul notificărilor, o fotocopie a cărții de identitate sau a pașaportului și indicarea dreptului exercitat.

De asemenea, în orice moment, utilizatorul se poate opune utilizării datelor sale personale în scopuri comerciale, trimițând un e-mail la [email protected]

Vă rugăm să rețineți că orice informații pe care ni le furnizați vor fi prelucrate numai în conformitate cu și în măsura permisă de legile aplicabile.

În plus, vă rugăm să rețineți că, în anumite circumstanțe, este posibil să nu vă putem șterge datele personale fără a vă șterge și contul de utilizator. Este posibil să ni se ceară să păstrăm unele dintre datele dvs. personale după ce ați solicitat ștergerea, pentru a ne respecta obligațiile noastre de reglementare și legale.

Așteptăm cu nerăbdare să răspundem la orice întrebări pe care le puteți avea cu privire la modul în care prelucrăm datele dvs. personale. Cu toate acestea, în cazul în care aveți o problemă de rezolvat sau sunteți nemulțumit de soluția sau răspunsul oferit de noi, vă puteți exercita dreptul de a depune o plângere la autoritățile competente în materie de protecție a datelor la adresa www.aepd.es.

7 Transferuri Internaționale de Date

Stocarea și prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, așa cum este descris mai sus, poate necesita ca acestea să fie transferate/transferate în continuare către și/sau stocate la o destinație din afara țării dvs. de reședință, în special în Germania și Franța, unde sunt stocate.

De asemenea, le vom transfera în țări din afara Spațiului Economic European ("SEE") (cum ar fi către alte filiale ale Grupului Transpaygo, care includ țări care au standarde de protecție a datelor diferite de cele aplicabile în SEE). Noi (i) am pus în aplicare clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană pentru a vă proteja datele dumneavoastră cu caracter personal (și aveți dreptul de a solicita o copie a acestor clauze de la Noi, contactându-ne după cum se arată mai jos) și/sau (ii) ne vom baza pe consimțământul dumneavoastră, atunci când acest lucru este permis de lege.

8 Utilizarea Google Analytics cu Funcție de Anonimizare

Pe site-ul nostru web folosim Google Analytics, un serviciu de analiză web al Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 SUA, denumit în continuare "Google". Google Analytics utilizează "cookie-uri", care sunt fișiere text plasate pe computerul dumneavoastră, pentru a ajuta site-ul web să analizeze modul în care utilizatorii utilizează site-ul.

Informațiile generate de aceste module cookie, cum ar fi ora, locul și frecvența vizitei dvs. pe site, inclusiv adresa dvs. IP, sunt transmise și stocate de Google în SUA.

Utilizăm Google Analytics pe site-ul nostru web cu adăugarea "gat._anonymizeIp". În acest caz, adresa dvs. IP va fi deja scurtată de Google în cadrul statelor membre ale Uniunii Europene sau în alte state contractante ale Acordului privind Spațiul Economic European și astfel anonimizată.

Google va utiliza aceste informații în scopul de a evalua utilizarea de către dvs. a site-ului nostru web, de a compila rapoarte privind activitatea site-ului web pentru operatorii site-ului web și de a furniza alte servicii legate de activitatea site-ului web și de utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care acest lucru este impus de lege sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google.

Google declară că nu va asocia adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google. Puteți refuza utilizarea cookie-urilor prin selectarea setărilor corespunzătoare din browserul dumneavoastră. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că, dacă faceți acest lucru, este posibil să nu puteți utiliza toate funcționalitățile acestui site web.

În plus, Google oferă un add-on de dezactivare pentru cele mai comune browsere, care vă oferă mai mult control asupra datelor pe care Google le colectează despre site-urile web pe care le vizitați. Acest add-on instruiește JavaScript-ul Google Analytics (ga.js) că nicio informație despre vizitarea site-ului web nu trebuie transmisă către Google Analytics. Cu toate acestea, add-on-ul de dezactivare a browserului Google Analytics nu împiedică transmiterea de informații către noi sau către alte servicii de analiză web pe care le putem utiliza. Pentru mai multe informații despre instalarea add-on-ului pentru browser, vă rugăm să faceți clic pe următorul link: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=de

9 Măsuri de Securitate

Mi Envío a adoptat nivelurile de securitate impuse de lege pentru protecția datelor cu caracter personal, instalând mijloace și măsuri tehnice pentru a preveni pierderea, utilizarea abuzivă, modificarea, accesul neautorizat și furtul datelor cu caracter personal furnizate. În ciuda acestui fapt, utilizatorul trebuie să fie conștient de faptul că măsurile de securitate pe internet nu sunt inexpugnabile.

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate de către personalul nostru sau de către agenții noștri autorizați pentru a obține anumite informații în conformitate cu scopurile specifice pentru care au fost colectate.

Stocăm datele dvs. personale în medii de operare care utilizează măsuri de securitate rezonabile pentru a preveni accesul neautorizat. Respectăm standarde rezonabile pentru a proteja datele cu caracter personal. Din păcate, transmiterea de informații prin intermediul internetului nu este complet sigură. Deși depunem toate eforturile pentru a vă proteja informațiile personale, nu putem garanta securitatea datelor în timpul transmiterii prin intermediul site-urilor/aplicațiilor noastre.

Pentru a contribui la menținerea securității datelor, există anumite măsuri de autoprotecție pe care ne așteptăm ca toți utilizatorii noștri să le ia. Este important ca și dvs. să vă faceți partea dvs. pentru a vă asigura că datele dvs. personale sunt în siguranță. Atunci când vă înregistrați pe site-ul web și vă creați un cont, vă rugăm să vă asigurați că alegeți o parolă greu de ghicit și că nu o dați niciodată altcuiva. Sunteți responsabil pentru confidențialitatea acesteia și pentru utilizarea exclusivă a contului dumneavoastră. Dacă folosiți un computer public sau partajat, nu alegeți niciodată să vă rețineți numele de utilizator/adresa de e-mail sau parola. Asigurați-vă că vă deconectați de fiecare dată când părăsiți calculatorul. De asemenea, ar trebui să utilizați setările de confidențialitate sau controalele pe care le oferim pe site-ul nostru web.

10 Cookies

În conformitate cu dispozițiile articolului 22 din Legea 34/2002, din 11 iulie, privind serviciile societății informaționale și comerțul electronic (denumită în continuare "LSSI"), Mi Envío poate utiliza dispozitive de stocare și recuperare a datelor (denumite în continuare "cookie-uri") în echipamentul terminal al destinatarilor, cu condiția ca aceștia să își fi dat consimțământul după ce au primit informații clare și complete despre utilizarea acestora. Utilizatorul poate obține informații complete cu privire la scopul instalării Cookie-urilor și la utilizările care vor fi făcute de acestea în Politica privind Cookie-urile a Mi Envío.

Acest lucru nu împiedică o eventuală stocare sau acces de natură tehnică în scopul exclusiv al transmiterii unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice sau, în măsura în care este strict necesar, pentru furnizarea unui serviciu al societății informaționale solicitat în mod expres de către destinatar.

11 Modificări

Utilizatorul care accesează Site-ul are obligația de a se familiariza cu Politica de confidențialitate a Mi Envío și de a o consulta în mod regulat, deoarece aceasta poate fi modificată de Mi Envío fără notificare prealabilă.

Limbile oficiale ale societății sunt engleza și spaniola. Orice versiune a Politicii de Confidențialitate în alte limbi decât engleza sau spaniola este oferită cu scopul de a fi mai transparenți cu Utilizatorii noștri și cu unicul obiectiv de a ajunge pe toate piețele pe care oferim servicii.

Cu toate acestea, în caz de discrepanță între prezenta limbă și versiunile în limbile engleză și spaniolă, prevalează dispozițiile cuprinse în acestea din urmă.